Hej på er!
Nu var det ett tag sedan vi uppdaterade bloggen. Det har varit några intensiva veckor sedan sist men vi är inflyttade i huset sedan midsommarhelgen så allt har gått enligt plan. Vi tänkte ta lite kort på hur det blev tillslut men vi har tyvärr inte fått tummen ur att göra det så det får bli ett nytt inlägg med det. Nu skriver jag mest för att ni inte ska tro att det hänt något eftersom vi inte skrivit på ett tag ☺️

Semestern är i full gång för mig och lillan medan Patrik får jobba och slita hela sommaren. För er som inte redan vet så kommer vi få tillskott till vintern. Beräknat 21 november så jag ser fram emot hela adventtiden och julen hemma i huset 👍

Här kommer i alla fall några kort på huset som min snälle bror tog med sin "minihelikopter" när han och familjen var här och hjälpte till med vår flytt. 







Vi hörs!

Med vänlig hälsning, Maria & Patrik

2 kommentarer

Anonym

27 May 2016 11:41

Hej!
Vet inte om ni kollar bloggen fortfarande.. Men skulle gärna vilja komma i kontakt med er då vi står i startgroparna för att bygga en Björkås villa 😊

Svar: Hej! Vi kollar ganska sällan måste jag säga ☺️ Tanken var att lägga upp bilder nu när det är färdigt men har inte fått tummen ur...
Maila mig på [email protected]
Med vänlig hälsning, Maria
bjorkasvillan.blogg.se

Anonym

12 Jun 2016 18:02

Stämmer mailadressen? 😊

Svar: Jadå!
bjorkasvillan.blogg.se

Kommentera

Publiceras ej