Nu är äntligen alla innerväggar uppe. Iallafall så långt att det sitter osb-skivor på ena sidan. För första gången kunde jag gå in i lilla frökens rum och förklara för henne att detta ska bli hennes. Hon gav mig ett härligt leende. Hon visste precis vart hon skulle ha sin säng.
 

Det vänstra rummet är hennes. Det högra blir än så länge släkt och vänners krypin när vi får besök.
 

Vår finingång. Vi hade genomgång med elektrikern i morse och gick igenom alla tilläggsbeställningar så nu har han börjat montera kopparna för spotlightsen (de vita "lådorna").
 
Arbetsrum till vänster och badrum till höger.
 

Vårat sovrum och till vänster min (Marias) alldeles egna garderob med skjutdörr. 
 

Patriks förslag på ny TV. Han måttade upp en 55 tums TV och jag insåg då att vår nuvarande 32 tums TV är helt utesluten där. Så Erik, vi kommer att köpa en ny större TV, så till sommaren behöver du inte ta med någon kikare ;)
 
 
Tyvärr är det lite väl dåliga bilder denna gång men vi var där sent på eftermiddagen när det mörknade och det klarar visst inte lilla Iphonen.
 
 
Med vänlig hälsning, 
Maria o Patrik
 
Björkås, Götenehus,

1 kommentarer

malincatrin

20 Mar 2014 18:30

Jag minns hur mycket pirr i magen jag fick när innerväggarna kom upp, just för att man fick ett bättre hum om rummen. Tycker de är mysigt/roligt att gå runt i huset från rum till rum. Kolla vad man ser från olika vinklar, hur ljuset faller etc.

Kommentera

Publiceras ej